Udland Premierminister: Spanien er i dyb smerte efter togulykke Det er fortsat uklart, hvad der forårsagede afsporinger af to tog i det sydlige Spanien søndag aften. Kvæstede efter en dødelig togulykke bliver behandlet i en ambulance i byen Adamuz i Sydspanien. Foto: Stringer/Reuters - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 19 jan. 2026 kl. 01:36 /ritzau/ Annonce
Danmark Tinderbox lukker indgang og aflyser hovednavn grundet uvejr Overlæge advarer: Rekordvarme gør det meget farligere at tage stoffer Holstebro-borgmester lover is til varmerekordens nye indehaver Varmeste dage i danmarkshistorien