Udland Østrigsk kvinde er blevet kidnappet i ørkenby i Niger Østrigs udenrigsministerium og ambassade i Algeriet arbejder på sag, hvor kvinde er blevet kidnappet i Niger. Agadez i Niger er også kendt som "porten til ørkenen". (Arkivfoto). Foto: Camille Laffont/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 13 jan. 2025 kl. 01:15 /ritzau/ Annonce
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok