Udland Irsk sundhedsmyndighed lukker it-systemer efter cyberangreb Dansk minister følger irsk hackersag i sundhedssystemet, som ikke påvirker Irlands vaccinationsprogram. Den danske regering kommer snart med et udspil i forhold til cyberangreb på den kritiske infrastruktur. (Arkivfoto). Foto: Damien Meyer/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 14 maj 2021 kl. 10:55 /ritzau/ Annonce
Danmark Tinderbox genoptager musikprogram efter lukning Overlæge advarer: Rekordvarme gør det meget farligere at tage stoffer Holstebro-borgmester lover is til varmerekordens nye indehaver Varmeste dage i danmarkshistorien