Udland Fire astronauter forlader rumstation efter et halvt år Nasa er klar til at tage imod det første rumfartøj siden Apollo 8, der lander om natten på amerikansk grund. Natten til søndag dansk tid er en SpaceX's rumkapsel sendt afsted mod Jorden. Foto: Uncredited/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 02 maj 2021 kl. 04:10 /ritzau/ Annonce
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok