Udland EU-chef var til topmøde: Haster væk og går i isolation Ursula von der Leyen går i isolation for anden gang på to uger. Hun har været tæt på en coronasmittet. Yves Herman/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 15 okt. 2020 kl. 17:05 /ritzau/ Annonce