Udland Endnu en eks-præsident straffes med fængsel i Peru Pedro Castillo forsøgte at opløse parlamentet og regere ved dekret i 2022 og er nu idømt over 11 års fængsel. Pedro Castillo har modtaget dommen ved en domstol i Perus hovedstad, Lima. Castillo var præsident fra 2021 til 2022. Foto: Ernesto Benavides/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 27 nov. 2025 kl. 20:26 /ritzau/ Annonce
Danmark Tinderbox lukker indgang og aflyser hovednavn grundet uvejr Overlæge advarer: Rekordvarme gør det meget farligere at tage stoffer Holstebro-borgmester lover is til varmerekordens nye indehaver Varmeste dage i danmarkshistorien