Udland DR-chef efter Eurovision-nederlag: Det er så skuffende Selv om bookmakerne tvivlede, håbede den danske Eurovision-delegation på en finaleplads. DR-chef er skuffet. Jan Lagermand Lundme er skuffet, men også klar til at kigge fremad. - Nu slikker vi sårene, og så kommer vi os over det, siger han. Foto: Emil Helms/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 21 maj 2021 kl. 00:55 /ritzau/ Annonce
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok