Sport Tre nordmænd får 18 måneders karantæne efter skihopskandale Tre personer bag snyd med norske skihopperes dragter har fået 18 måneders karantæne og bøder. Magnus Brevig - tidligere landstræner - snød sidste år med flere skihoppers dragter og har nu fået sin straf. (Arkivfoto). Foto: Terje Pedersen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 15 jan. 2026 kl. 12:47 /ritzau/ Annonce
Danmark Tinderbox lukker indgang og aflyser hovednavn grundet uvejr Overlæge advarer: Rekordvarme gør det meget farligere at tage stoffer Holstebro-borgmester lover is til varmerekordens nye indehaver Varmeste dage i danmarkshistorien