Sport Sydkoreas landstræner går af efter VM-exit Paulo Bento besluttede allerede i september, at han ville stoppe efter VM-slutrunden. Paulo Bento nåede fire år som sydkoreansk landstræner. Foto: Kai Pfaffenbach/Reuters - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 05 dec. 2022 kl. 23:25 /ritzau/ Annonce