Sport Randers ser afgørende udvisning som en fejldom Norman Campbells røde kort mod Brøndby skulle ikke være givet, mener både spilleren selv og træneren. Norman Campbell blev udvist, da Randers tabte en dramatisk kamp med 3-4 til Brøndby. Foto: Claus Bech/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 21 apr. 2025 kl. 19:30 /ritzau/ Annonce