Gå til indhold

Seneste nyt

Annonce
Sport

Randers ser afgørende udvisning som en fejldom

Norman Campbells røde kort mod Brøndby skulle ikke være givet, mener både spilleren selv og træneren.
Norman Campbell blev udvist, da Randers tabte en dramatisk kamp med 3-4 til Brøndby. Foto: Claus Bech/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce