Sport Klubber hylder opgør med barokke regler i urobekæmpelse FCK- og Brøndby-boss hylder nye tiltag, der kan få flere uromagere sat i karantæne. FCK-direktør Jacob Lauesen og Brøndby-direktør Ole Palmå var onsdag til møde med justitsministeren i Parken, hvor nye tiltag til bekæmpelse af fodboldrelaterede uroligheder blev præsenteret. Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 05 feb. 2025 kl. 14:46 /ritzau/ Annonce
Danmark Sag om dødsulykke ved jernbaneoverskæring trækker ud: Flere elementer kan udsætte sagen i månedsvis