Sport Fem skiløbere slutter sig til dansk OL-hold Danmark får to alpine skiløbere og tre skiskytter med til de olympiske vinterlege i Milano. Ukaleq Slettemark er klar til sit andet OL. Grønlænderen stiller op for Danmark ved vinter-OL i Milano. (Arkivfoto). Foto: Marco Bertorello/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 21 jan. 2026 kl. 13:27 /ritzau/ Annonce
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok