Sport FC Midtjylland straffer uromagere med karantæne og bøder En gruppe fans fra FC Midtjylland skabte uro efter pokalkampen mod Viborg FF. En del af dem bliver straffet. FC Midtjylland tabte pokalkampen mod Viborg FF på udebane med 1-3. Efter kampen opstod der voldsomme uroligheder blandt gæsternes fans. Foto: Johnny Pedersen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 15 nov. 2022 kl. 10:15 /ritzau/ Annonce
Danmark Sag om dødsulykke ved jernbaneoverskæring trækker ud: Flere elementer kan udsætte sagen i månedsvis