Politik Danmark har genåbnet ambassade i Iran efter tre måneder Danmarks ambassade i Iran blev midlertidigt lukket i marts på grund af sikkerhedssituationen i landet. Udenrigsminister Lars Løkke Rasmussen (M) har tirsdag orienteret Det Udenrigspolitiske Nævn om, at den danske ambassade i Iran er genåbnet. (Arkivfoto). Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 23 jun. 2026 kl. 09:17 /ritzau/ Annonce
Danmark Tinderbox lukker indgang og aflyser hovednavn grundet uvejr Overlæge advarer: Rekordvarme gør det meget farligere at tage stoffer Holstebro-borgmester lover is til varmerekordens nye indehaver Varmeste dage i danmarkshistorien