Krimi Mand erkender at have dræbt sin behandler på psykiatrisk center: - Jeg har oplevet rigtig meget lort i mit liv En 41-årig mand er lørdag blevet fængslet for drab på psykiater. Han har erkendt sin skyld. En 41-årig mand har via sin advokat lørdag ved Retten i Glostrup erkendt sig skyldig i manddrab og i grov vold efter overfald på psykiatriafdeling fredag. Foto: Pressefotos-dk/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 22 jul. 2023 kl. 11:20 Rune Øgendahl Annonce
Danmark Tinderbox genoptager musikprogram efter lukning Overlæge advarer: Rekordvarme gør det meget farligere at tage stoffer Holstebro-borgmester lover is til varmerekordens nye indehaver Varmeste dage i danmarkshistorien
Danmark Sag om dødsulykke ved jernbaneoverskæring trækker ud: Flere elementer kan udsætte sagen i månedsvis