Udland 18-årig dansker er død i Spanien En 18-årig dansk mand er død i Spanien, skriver det spanske nyhedsbureau EFE. I en opdatering på Skanderborg-Odder Center for Uddannelse i Skanderborgs hjemmeside bekræfter direktøren, Pia Marlo, at det er en af skolens elever, der er død. Søndag blev der flaget på halv stang og lagt blomster foran skolen. Foto: Carina Mayner - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 17 mar. 2024 kl. 08:41 Opdateret 17 mar. 2024 kl. 15:30 Carl Buhr carbu@jfm.dk og Lukas Nørgaard Bødiker Annonce
Danmark Sag om dødsulykke ved jernbaneoverskæring trækker ud: Flere elementer kan udsætte sagen i månedsvis