Indland Ti måneder efter første tilfælde er dansker coronavaccineret 92-årige Chresten Bejsgaard med sin søn sidder på Plejehjemmet Birkebo i Aalborg. Han var den første på plejehjemmet, som søndag blev vaccineret mod covid-19. Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 27 dec. 2020 kl. 09:00 /ritzau/ Annonce