Indland Sygehus sendte coronasyg beboer tilbage til plejehjem Region beklager, at man sendte en beboer fra et plejehjem retur uden at vide, om personen var coronasmittet. Niels Ahlmann Olesen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 26 mar. 2020 kl. 12:20 /ritzau/ Annonce