Indland Servering udenfor åbner med coronapas og lukning klokken 22 Erhvervsministeriet har offentliggjort reglerne for restauranter og caféers udendørs åbning 21. april. Coronapas og lukning klokken 22 er del af åbning for udendørsservering. (Arkivfoto). Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 15 apr. 2021 kl. 09:50 /ritzau/ Annonce