Indland Ny undersøgelse: To ud af tre genbruger engangsmundbind En undersøgelse fra Coop Analyse blandt 1000 danskere viser, at to ud af tre genbruger engangsmundbind. De hedder engangsmundbind. Men to ud af tre danskere genbruger dem, viser en ny undersøgelse. (Arkivfoto). Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 10 mar. 2021 kl. 10:45 /ritzau/ Annonce