Danmark Minister: Coronaprøve bliver elevers adgangsbillet til undervisning Hvis de gymnasieeleverne skal tilbage i skole, kommer det sandsynligvis til at kræve ugentlige coronaprøver. Børne- og undervisningsminister Pernille Rosenkrantz-Theil (S) udtaler, at et negativt coronaprøvesvar bliver adgangsbilletten på undervisning for elever på gymnasier og andre uddannelsesinstitutioner. (Arkivfoto). Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 18 feb. 2021 kl. 15:35 /ritzau/ Annonce