Indland Milliardær tjener selv penge på at rydde op efter jordskred Torben Østergaard-Nielsen tjener penge på at rydde op efter jordskreddet ved Nordic Waste. Det skriver TV 2. Statsminister Mette Frederiksen (S) og miljøminister Magnus Heunicke (S) besøgte mandag Nordic Waste. Her sagde statsministeren, at princippet må være, at forureneren betaler. Foto: Bo Amstrup/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 22 jan. 2024 kl. 15:10 /ritzau/ Annonce
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok