Indland Markant færre coronasmittede på plejehjem afgår ved døden I sidste uge døde to plejehjemsbeboere med covid-19. Antallet toppede i uge to, hvor 110 smittede døde. Der er sket et drastisk fald i, hvor mange bekræftede coronasmittede på landets plejehjem som dør. (Arkivfoto). Foto: Ida Guldbæk Arentsen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 02 mar. 2021 kl. 15:15 /ritzau/ Annonce