Indland Landets største kunstmuseum får ny direktør fra Frederiksberg Astrid la Cour overtager stillingen som direktør på Statens Museum for Kunst efter Mikkel Bogh. Astrid la Cour er den rette kandidat til stillingen som direktør på Statens Museum for Kunst, mener kulturminister Jakob Engel-Schmidt (M). (Arkivfoto). Foto: Emil Helms/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 27 mar. 2023 kl. 11:25 /ritzau/ Annonce
Krimi Kran kollapset under arbejde: Mand er nu fundet druknet Dykkere tilkaldt: Mand savnet efter kran er knækket