Indland Kun hver anden over 65 udvikler immunitet efter smitte Det er kun hver anden over 65 år, der bliver immune over for covid-19, efter de har været smittet. Det er kun hver anden person over 65 år, der udvikler immunitet over for covid-19. (Arkivfoto). Foto: Ólafur Steinar Rye Gestsson/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 18 mar. 2021 kl. 06:40 /ritzau/ Annonce
Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne
Danmark Sag om dødsulykke ved jernbaneoverskæring trækker ud: Flere elementer kan udsætte sagen i månedsvis