Indland Hormonbehandling i overgangsalderen øger ikke risikoen for tidligere død Nyt dansk studie viser, at hormonbehandling i overgangsalderen ikke øger risikoen for en tidligere død. I forskningen er det blevet undersøgt, hvorvidt raske kvinder, der behandles med hormoner i overgangsalderen, dør tidligere end andre kvinder. (Arkivfoto). Foto: Linda Kastrup/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 19 feb. 2026 kl. 22:07 /ritzau/ Annonce
Danmark Tinderbox genoptager musikprogram efter lukning Overlæge advarer: Rekordvarme gør det meget farligere at tage stoffer Holstebro-borgmester lover is til varmerekordens nye indehaver Varmeste dage i danmarkshistorien