Indland Første patient har søgt erstatning efter psykiatrisag Efter en henvendelse om mulige behandlingsfejl i regionspsykiatri i Randers er første erstatningssag i gang. 1500 patienter, som har været indlagt på det pågældende sengeafsnit, og som er blevet udredt eller behandlet af psykiateren, er blevet identificeret. (Genrefoto). Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 05 okt. 2024 kl. 08:55 /ritzau/ Annonce
Fodbold OB solgte mest benyttet spiller – Er Slotsager nu en mulighed?: - Helt sikkert en sød drøm for mange
Krimi For abonnenter Taxachauffør befamlede og forsøgte at kysse kvindelig kunde i bilen: - Jeg var bange