Indland Flere melder om manglende penge tilbage for el Forbrugerombudsmanden oplever, at flere forbrugere ikke får den overskydende aconto for el tilbagebetalt. Selv om man som elforbruger har ret til at få tilbageført sit tilgodehavende mindst én gang per kvartal, hvis man har betalt for meget i aconto, så oplever Forbrugerombudsmanden, at et stigende antal ikke får det. (Arkivfoto). Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 20 mar. 2026 kl. 09:09 /ritzau/ Annonce