Indland Ny aftale skal gøre Danmark større spiller i rummet Danmark skriver onsdag under på international rumaftale om god opførsel i rummet. Forsker er meget tilfreds. En raket bliver sendt afsted ved NASA's Rumfartscenter den 14. oktober 2024. Artemis-aftalerne blev formuleret af NASA og den amerikanske regering. Danmark bliver onsdag det 48. land til at skrive under på aftalen. (Arkivfoto). Foto: Chandan Khanna/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 13 nov. 2024 kl. 13:05 /ritzau/ Annonce