Indland Bivirkninger efter coronavaccine anerkendes som arbejdsskade Tre ud af fire anmeldte sager om vaccinebivirkninger kommer fra sygeplejersker og andre hospitalsansatte. Frontpersonale har fået anerkendt alvorlige bivirkninger efter corona-vaccination som arbejdsskade. De har nu mulighed for at få erstatning. (Arkivfoto). Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 16 apr. 2021 kl. 05:05 /ritzau/ Annonce
Danmark Tinderbox genoptager musikprogram efter lukning Overlæge advarer: Rekordvarme gør det meget farligere at tage stoffer Holstebro-borgmester lover is til varmerekordens nye indehaver Varmeste dage i danmarkshistorien