Floorball Floorball-formand får to år mere for bordenden Jesper Malm blev genvalgt som formand for Floorball Danmarks bestyrelse på det netop afholdte repræsentantskabsmøde i forbundet. Floorball Danmark holder fast i kontinuiteten i toppen af forbundet. Foto: Floorball Danmark - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 15 jun. 2026 kl. 14:24 Christian Sonne Jensen chjen@jfm.dk Annonce
Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne
Håndbold Se alle puljerne her: GOG møder portugisisk storklub og velkendte ungarere i Champions League
Krimi For abonnenter Taxachauffør befamlede og forsøgte at kysse kvindelig kunde i bilen: - Jeg var bange
Håndbold Elver og Højlund tørner sammen: Odense møder forsvarende mestre og ungarsk storhold i CL-puljen