Erhverv Tilsyn slår fast: Nordea har hvidvasket Nordea blev i 2016 politianmeldt for overtrædelse af loven om hvidvaskning. NSK efterforsker fortsat sagen. Siden 2016 har Nordea ifølge Finanstilsynet igangsat "væsentlige tiltag" for at forbedre kontrollen med hvidvask. Tilsynet gav dog i sin seneste redegørelse i 2022 banken fem påbud. Arkivfoto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 08 jan. 2024 kl. 07:44 Redaktion Annonce
Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne