Erhverv SAS mistede tæt på tre ud af fire passagerer i august I august fortsatte coronakrisen med at gøre ondt på SAS. Der varsles dog genåbning af flere ruter i efteråret. Tt News Agency/Reuters - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 07 sep. 2020 kl. 11:10 /ritzau/ Annonce
Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne