Erhverv Salget hos Siemens i Danmark er tilbage i vækstsporet Siemens peger selv på opkøb som årsag til vækst i omsætningen. Driftsresultatet er også steget. Siemens A/S har hovedsæde i Ballerup og beskæftiger cirka 590 medarbejdere i Danmark. Foto: Carsten Andersen/Siemens A/S/Free - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 18 dec. 2025 kl. 06:01 /ritzau/ Annonce
Danmark Tinderbox lukker indgang og aflyser hovednavn grundet uvejr Holstebro-borgmester lover is til varmerekordens nye indehaver Varmeste dage i danmarkshistorien
Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne