Erhverv Ryanair får flere kunder men taber stadig to milliarder Trods flere passager og stigende omsætning taber Ryanair i første kvartal penge. Det skyldes større udgifter. Ryanair har været hårdt ramt af coronapandemien i perioden fra april til juni. (Arkivfoto). Foto: Paul Hanna/Reuters - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 26 jul. 2021 kl. 07:50 /ritzau/ Annonce
Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne