Erhverv Regeringen vil øge den danske stats ejerandel i SAS Den danske stat ejer lige nu 21,8 procent af luftfartsselskabet SAS. Den andel kan blive øget til 30 procent. En bred politisk aftale skal være med til at løfte den danske stats ejerandel i det skrantende luftfartsselskab SAS (Arkivfoto). Foto: Bo Amstrup / Ritzau Scanpix/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 10 jun. 2022 kl. 11:25 /ritzau/ Annonce
Krimi Kran kollapset under arbejde: Mand er nu fundet druknet Dykkere tilkaldt: Mand savnet efter kran er knækket
Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne