Erhverv Magasin får første underskud i ti år under coronaudbruddet Magasin har haft stigning i onlinesalget, men det kan ikke opveje for periode med lukkede butikker. Magasin har grundet lukkede butikker tabt penge det seneste år og kommer ud af året med et minus på driften på 50 millioner kroner. Det er første gang siden 2010, at der er underskud hos kæden. (Arkivfoto). Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 27 jan. 2021 kl. 08:30 /ritzau/ Annonce
Krimi Kran kollapset under arbejde: Mand er nu fundet druknet Dykkere tilkaldt: Mand savnet efter kran er knækket
Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne