Erhverv Grænse-butikker kaldte ekstra ansatte ind til danske kunder Ekstra ansatte var lørdag kaldt ind for at tage imod kunder i forretninger syd for den dansk-tyske grænse. Det er ikke længere et krav, at danskere skal gå i karantæne, når de har været i Tyskland. Det har man kunnet mærke i Fleggaards forretninger syd for grænsen lørdag. (Arkivfoto). Foto: Claus Fisker/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 22 maj 2021 kl. 21:10 /ritzau/ Annonce
Danmark Sag om dødsulykke ved jernbaneoverskæring trækker ud: Flere elementer kan udsætte sagen i månedsvis
Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne