Erhverv Efter et halvt års coronapause sejler Oslobåden igen Rederiet DFDS' færger, der sejler mellem Norge og Danmark, genoptager nu sejladsen. Fredag sejler Oslobåden igen efter knap et halvt års coronapause. Også i 2020 lå færgen stille. Her ses den, da den 25. juni sidste år genoptog sejladsen. (Arkivfoto). Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 02 jul. 2021 kl. 08:45 /ritzau/ Annonce
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok
Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne