Erhverv For abonnenter Bundsgaard får tjans hos en af landets rigeste mænd Jacob Bundsgaard får nu en plads i bestyrelsen hos en af de mænd, der har fyldt mest i det århusianske erhvervsliv i løbet af Bundsgaards 13 år lange borgmesterperiode. Den afgåede borgmester Bundsgaard har scoret en plads i bestyrelsen hos den atomkraft-startup, som Aarhus-milliardæren netop har investeret sig ind i. Foto: Henning Bagger / Ritzau Scanpix / Jens Thaysen - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 03 apr. 2025 kl. 14:35 Oliver Agretoft Sørensen olias@stiften.dk Annonce
Danmark Sag om dødsulykke ved jernbaneoverskæring trækker ud: Flere elementer kan udsætte sagen i månedsvis
Erhverv - Det var dømt til at gå galt, siger tidligere transportminister. DSB skal nu redde stumperne