Erhverv 17 elkunder har uberettiget modtaget ekstra regning Ankenævn opfordrer elkunder til at være opmærksomme, hvis de modtager såkaldte korrektionsopkrævninger. I en række tilfælde har danske elselskaber uberettiget sendt ekstra regninger til deres kunder i år. (Arkivfoto). Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 21 nov. 2025 kl. 07:46 /ritzau/ Annonce