KOMMENTAR Dansk Folkeparti griber hårdt ind over for landsbytosser - så længe de ikke sidder i Folketinget
Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Debat Vi har ingen nytte af nyttejobs Karsten Hønge - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 12 okt. 2021 kl. 13:13 Karsten Hønge, politisk ordfører for SF Annonce
KOMMENTAR Dansk Folkeparti griber hårdt ind over for landsbytosser - så længe de ikke sidder i Folketinget