KOMMENTAR Dansk Folkeparti griber hårdt ind over for landsbytosser - så længe de ikke sidder i Folketinget
Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. LÆSERBREV KA’s pensionsplan er et svigt af dem, der slider Illustration: Gert Ejton - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 10 jun. 2025 kl. 18:00 Rasmus Rasmussen, byrådsmedlem i Esbjerg Kommune for Socialdemokratiet, og Peder Pedersen, afdelingsformand, Fødevareforbundet NNF Sydjylland Annonce
KOMMENTAR Dansk Folkeparti griber hårdt ind over for landsbytosser - så længe de ikke sidder i Folketinget