Dette er en kronik. Den udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er en kronik. Den udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. KRONIK Har vi intet lært af amerikanernes fejltagelse? Lars Iversen, formand for landboforeningen L&F Centrovice. Pressefoto - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 18 jun. 2026 kl. 20:00 Lars Iversen, formand for landboforeningen L&F Centrovice Annonce