Gå til indhold

Seneste nyt

Annonce

Dette er en kronik. Den udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er en kronik. Den udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

KRONIK

Har vi intet lært af amerikanernes fejltagelse?

Lars Iversen, formand for landboforeningen L&F Centrovice. Pressefoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce