KOMMENTAR Dansk Folkeparti griber hårdt ind over for landsbytosser - så længe de ikke sidder i Folketinget
Dette er en kronik. Den udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er en kronik. Den udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. KRONIK Energisystemet skal spille bold med danskerne Illustration: Gert Ejton - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 30 maj 2025 kl. 06:00 Nicolai Siegumfeldt, underdirektør i TEKNIQ, og Ulrich Bang, vicedirektør i Dansk Erhverv Annonce
KOMMENTAR Dansk Folkeparti griber hårdt ind over for landsbytosser - så længe de ikke sidder i Folketinget