KOMMENTAR Dansk Folkeparti griber hårdt ind over for landsbytosser - så længe de ikke sidder i Folketinget
Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Debat Debat: Vi husker også menneskerettighederne i Rusland "Menneskerettighederne har aldrig haft det godt under Putins styre. Det har vi igennem årene gentagne gange kritiseret", skriver udenrigsminister Jeppe Kofod (S). Arkivfoto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 16 mar. 2022 kl. 08:53 Jeppe Kofod, udenrigsminister (S) Annonce
Danmark Tinderbox lukker indgang og aflyser hovednavn grundet uvejr Overlæge advarer: Rekordvarme gør det meget farligere at tage stoffer Holstebro-borgmester lover is til varmerekordens nye indehaver Varmeste dage i danmarkshistorien
KOMMENTAR Dansk Folkeparti griber hårdt ind over for landsbytosser - så længe de ikke sidder i Folketinget