KOMMENTAR Dansk Folkeparti griber hårdt ind over for landsbytosser - så længe de ikke sidder i Folketinget
Dette er en kronik. Den udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er en kronik. Den udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Debat Debat: Uden en lov vil naturtabene fortsætte Illustration: Gert Ejton - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 11 okt. 2022 kl. 05:59 Maria Reumert Gjerding, præsident i Danmarks Naturfredningsforening og Anders Morten Christoffersen, formand for Verdens Skove Annonce
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok
KOMMENTAR Dansk Folkeparti griber hårdt ind over for landsbytosser - så længe de ikke sidder i Folketinget