KOMMENTAR Dansk Folkeparti griber hårdt ind over for landsbytosser - så længe de ikke sidder i Folketinget
Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Læserbrev Debat: Et folketing uden DF vil være et tab for Danmark - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 01 jan. 2022 kl. 19:28 Hans K. Sønderby, fhv. byrådsmedlem for DF, Morbærlunden 45, Esbjerg Annonce
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok
KOMMENTAR Dansk Folkeparti griber hårdt ind over for landsbytosser - så længe de ikke sidder i Folketinget
Sundhed Michael smadrede benet i en ulykke - nu flår kommunen hjælpen fra ham: - Mit liv afhænger af den sok