Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Debat Danmark er det yndigste og dejligste land - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 09 jul. 2021 kl. 13:48 Svend Åge Kjærsgaard Møller, Grønlandsparken 30 A, Esbjerg N Annonce