Danmark Vestegnsborgmester ser ikke behov for flere coronarestriktioner Flere kommuner på Københavns Vestegn er blandt de kommuner i landet med flest coronasmittede. Borgmesteren i Ishøj Kommune, Ole Bjørstorp, forventer at blive inddraget, hvis regeringen mener, at restriktionerne i kommunerne på Københavns Vestegn skal skærpes. Foto: Olafur Steinar Gestsson/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 20 nov. 2020 kl. 11:15 /ritzau/ Annonce